رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اوزیل که در تابستان 2010 از برمن به رئال پیوست، خیلی زود به یکی از ستاره های ثابت رئال تبدیل شد و در این فصل هم نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشت.

Mesut Ozil - Real Madrid
 

- مسوت اوزیل، هافبک رئال مادرید، از اینکه رکورد 100 بازی گونتر نتزر، ستاره آلمانی سابق رئال، را پشت سر گذاشت، اظهار خوشحالی کرد اما تاکید کرد خود را با ستاره سابق فوتبال آلمان مقایسه نمی کند.

اوزیل که در تابستان 2010 از برمن به رئال پیوست، خیلی زود به یکی از ستاره های ثابت رئال تبدیل شد و در این فصل هم نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا داشت.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" گونتر نتزر بازیکن فوق العاده ای بود؛ در رئال هنوز به او احترام می گذارند. اینکه به اندازه ای او برای رئال بازی کرده ام، احساس افتخار می کنم اما چنین مقایسه هایی برای من در اولویت نیست. برای من بازی کردن برای رئال اهمیت بیشتری دارد."

ستاره خط میانی ژرمن سپس در مورد اینکه چگونه هم تیمی هایش شکست مقابل بایرن در چمپیونزلیگ را فراموش کردند و مقابل بیلبائو به پیروزی رسیدند، گفت:" من فرصتی برای فکر کردن به شکست مقابل بایرن نداشتیم. ما باید بلافاصله روی بازی های لالیگا تمرکز می کردیم. من هرگز این قهرمانی را فراموش نمی کنم . این پاداشی برای یک سال سختکوشی ما بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید